loading...
بزرگترین کانون هواداران کریستیانو رونالدو
mohammad بازدید : 47 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
آلوارو موراتا بعد از حضور 90 دقیقه ای در اولین بازی تیم در مسابقات کوپا دل ری مقابل آلکویانو ، اعلام کرد : " بازی خوبی مقابل حریف انجام دادیم و این کلید پیروزی ما در بازی دیشب بود . " این یک بازی درگیرانه بود و ما در آن به خوبی هدفمان رسیدیم . ما نتیجه ی خوبی کسب کردیم ولی میدانیم که در ادامه کار مشکلی در پیش داریم . البته من دوست داشتم که گل زنی کنم ولی پیروزی تیم برای من مهم تر است . " وی در مورد جنجال به وجود آمده بین کاستیا و تیم اصلی و پیشرفت خود گفت : " رئال مادرید بهترین تیم جهان است و هر زمان که شما همراه تیم اصلی هستید ، به شما بهترین هارا را میدهد . اگر مجبور باشم برای کاستیا بازی کنم این کار را میکنم و اگر تیم اصلی به من نیاز داشته باشد ، با کمال میل میپذیرم . فوروارد های رئال مادرید در میان بهترین های جهان هستند و من امدیوارم به من فرصت برسد . من میخواهم از فرصت هایم به خوبی استفاده کنم ، جزء به جزء ، تا به یک بازیکن بهتر تبدیل شوم . " در پایان ، وی خوشحالی خود را از شروع خوب هم تیمی اش خوزه رودریگز با تیم اصلی وز گلزنی اش ابراز کرد : " شروعی خوب و گل زدن در اولین بازی یک رویا است . او یک پسر تماشایی است ، یک بازیکن شگفت انگیز ، و با یک گل زیبا کار خودش را شروع کرد . من برای او آرزوی بهترین هارا دارم . "
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 18,109
  • لالیگا