loading...
بزرگترین کانون هواداران کریستیانو رونالدو
mohammad بازدید : 68 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

کی از هواداران تو ورزشگاه وست فالن ، به سمت رونالدو رفت و اونجا حرکات و رفتاری رد و بدل شد ...

این تماشاگر شماره 7 رو هم پوشیده بود و هوادار رونالدو بود ...

رفت به سمت رونالدو و پس از دست دادن بهش گفت : پیرهن ... پیرهنت رو می خوام !؟!

رونالدو هم یه لحظه کپ کرده بود و گفت : وسط بازی ؟!

( این مکالمه بالا رو تو یکی از پیج های پر طرفدار رونالدو تو Fb دیدم )

اینم عکسی از اشاره هوادار رونالدو به پیرهنش ..

اینم ابراز علاقه و بوس فرستادن واسه رونالدو ...

فقط همین چند کلمه بینشون رد و بدل شد و آخرش هم یارو رو پلیس ورزشگاه از زمین بیرون آورد ..

خوشحالی عجیب این آقا از دیدن کریستیانو از نزدیک ...


mohammad بازدید : 48 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

راهی برای تغییر تاریخ وجود نداشت و رئال در سرزمین مرکل شکست را تجربه کرد . باز هم آلمان باید اعتراف کرد که کم کم دارم می پذیرم که آلمان یک سرزمین طلسم شده برای رئال است . چهار دهه است که در این کشور نا امیدی نصیبمان می شود . رئال مادرید همیشه در این کشور بازی خوبی داشته و گاهی اوقات به حریفش کاملا سر بوده اما به سختی توانسته که راه دروازه حریف را باز کند اما خب ، آلمان ها همیشه پس از هر رخنه با سری بلند تر مقابل رئال قرار می گیرند و می درخشند . بورسیا مقابل رئال تبدیل به اولین موج تسونامی 2004 در آسیا شده بود . ویرانگر بودند . فقط کاسیاس بود که مانع از آن می شد که درخت امیدشان بیش از این رشد کند اما اشتباه بزرگ په په که او هم انسان است و با وجود توانایی های بی بدیلش ممکن است اشتباه کند ، کار دست رئال داد . دیوار زرد وارد صحنه شد اما رئال مورینیو هرگز نا امید نشد . حتی پس از بیرون رفتن خدیرا . رئال مادرید بارها و بارها تلاش کرد اما تلاش ها مقابل حریفی که فرا انسانی به نظر می رسید نتیجه ای نداشت . اوزیل و کریستیانو زوج ماورایی که نیوکمپ را سه هفته پیش سکوت کرده بودند باز هم درخشیدند . اوزیل که به نزد خانواده اش در گلزن کرشن برگشته بود ، یک پاس فوق العاده و بی نقص را پشت دفاع حریف فرستاد . سپس این ربات بزرگ بود که کار خودش را کرد . اما این کافی نبود . کریستیانو از سد دروازه حریف گذشت و جرقه امید را به تیم اضافه کرد تا نتیجه 1-1 شود . این باعث شد که سکوها دقایقی ساکت شوند و امیدهایی وجود داشته باشد تا شاید این طلسم لعنتی که انگار پایان ناپذیر است ، بالاخره از بین برود اما..

. کریستیانو 16 ، مسی 15 گل بازیکن پرتغالی (گل 162 در 156 بازی در رئال) باعث شد که تا کنون در این فصل از مسی پیش بیافتد و به رقابت سختش برای توپ طلا ادامه دهد . اما ستاره پرتغالی برایش کافی نیست که فقط دستاوردهای فردی را کسب کند ، بلکه برایش تیم مهم است . او می خواهد در نبردهای بزرگ بدرخشد اما فقط او کافی نیست . گلش می توانست خیلی ارزشمند تر باشد . حرکات دیوانه وار و بی ثمر دی ماریا در جناح راست ، گم بودن اسین در سمت چپ ، تغییر وظایف ژابی و عدم حضورش در بازیسازی و حرکات بی ثمر مودریچ ، جایی برای موفقیت بازی نمی گذاشت . حتی اوزیل هم پس از پاس گل فوق العاده اش ، محو شد و نشانی از غول آلمانی نداشت (غول واقعی از لهستان بود ، لواندوفسکی!) به نظر می رسید که رئال هیچ هدفی ندارد و این جا بود که اشملزر گلزنی کرد . اما در نیم ساعت بعدی هم چیزی بدست نیامد. بی خیال راموس او بهتر است که در همان پست دفاع وسط به کارش ادامه دارد . در سمت راست انگار استعدادهایش هدر می رود . بدون جرقه ای خاص ، تصمیماتش بدون هیچ گونه قاطعیت هستند و قدرت و کیفیت لازم را برای دفاع کردن ندارد . اگر زوج په په - راموس بازی می کردند ، حس می کنم که این دو گل دریافت نمی شد . واران بد نبود اما برای چنین شبی این خط دفاع مناسب نیست . آربلوا زود بر می گردد .... جبران در برنابئو هواداران باز هم برای این که اقتدار را به رئال در گروه و اروپا بر گردانند می توانند نقشی کلیدی ایفا کنند . روز 16 آبان اگر رئال بتواند بر بورسیا غلبه کند دوباره به صدر گروه می رود . بالاخره شاید روزی این طلسم المان هم شکسته شد.

mohammad بازدید : 63 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

مسعود اوزیل هم نایک را دوست دارد ، هم آدیداس . در حقیقت مقابل دورتموند از هر دو کفش استفاده کرد . بازیکن آلمانی که در حال بررسی شرایط امضای قرارداد با آدیداس است ، یک نیمه با کفش های آنها مقابل دورتموند بازی کرد !

http://s1.picofile.com/file/7538100107/1351166413_extras_noticia_foton_7_0.jpg

mohammad بازدید : 96 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

1- بیلیارد باز

2- قهرمان پرش ارتفاع

3- دروازه بان

4- مهندس

شما کدومشو دوست دارین ؟!

نظر خودمو همینجا میگم : مهندس ( خداییش عشقه این تیپه مهندسی )

mohammad بازدید : 54 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

" 100 انگیزه رئالی بودن " کتابی است که توسط آنتونیو گونزالس خیل گارسیا نوشته شده است . در این کتاب صد دلیل برای تعصب هواداران رئال بر شمرده شده است که عامل اول این است : رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است .

 

این کتاب در مورد فلسفه مادریدیسموها و کسب 9 قهرمانی در اروپا توضیح داده است . همچنین توضیحاتی در مورد مهمترین بازیکنان تاریخ رئال نظیر کاسیاس ، رونالدو نازاریو ، کریستیانو ، دون سانتیاگو برنابئو و زیدان در این کتاب به چشم می خورد .

mohammad بازدید : 48 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

کریستیانو :"  دورتموند   از   نظر بدنی   بهتر  از  ما   نبود .                                            

کریستیانو رونالدو پس از بازی با بورسیا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد . وی در مورد این بازی گفت :" نمی شود همیشه برنده شد . حضور بورسیا در صدر گروه عجیب نیست . با یک پیروزی در برنابئو ما می توانیم صدرنشین شویم و مطمئنیم که می توانیم بازی خوبی داشته باشیم . " 
وی در مورد آمار شکست های بالای رئال در این فصل گفت :" عوامل زیادی وجود دارند . هر کسی که بازی می کند می داند که شکست هم بخشی از بازی است . زندگی همین است . حالا در خانه بازی مهمی در مقابل دورتموند داریم و باید جبران کنیم . " 
رونالدو در مورد مصدومیت خدیرا گفت :" ناراحت شدم . او بازیکنی کلیدی برای ماست اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند . حیف شد که در طول بازی نشد از او استفاده کنیم . " 
وی در ارتباط با آمادگی بدنی دورتموند گفت :" از بیرون مشخص تر شاید بوده باشد اما از درون چیزی ندیدم . شاید از نظر اشتیاف و انگیزه هوادارانشان از ما بهتر بوده باشند اما فکر نمی کنم که از نظر بدنی بهتر از ما کار کرده باشند .

ژابی :"  تساوی   عادلانه  تر   بود."                                                                                    

ژابی آلونسو پس از شکست به بورسیا گفت :" مقابل یک تیم خوب بازی کردیم . تساوی عادلانه تر بود . حالا باید جو تیم را برای چمپیونزلیگ عوض کنیم . بازی مقابل آنها در برنابئو و منچستر سیتی کلیدی خواهد بود . همه چیز باز است . همه برابر هستند . " 
وی افزود : "برای بازی در آلمان مشکل ذهنی نداریم . بورسیا در فرم خوبی بود . آنها می خواستند این گونه بازی را انجام دهند اما بازی برگشتی هم وجود دارد . به جز شکست بازی زیبایی بود . مصدومیت خدیرا خوب نبود اما لوکا خوب کار کرد . 

  کلوپ :"  در   عجیب ترین   رویاهایم  نیز  خواب   این برد   را  نمی دیدم "                       

یورگن کلوپ ، مربی بورسیا دورتموند از پیروزی مقابل رئال خوشحال بود و گفت که در عجیب ترین رویاهایش هم این پیروزی را تصور نمی کرده است . 
وی به زد دی اف گفت :" شب بزرگی در چمپیونزلیگ بود . در عجیب ترین رویاهایم خواب این را نمی دیدم . تیمم شهامت و انسجام را نشان داد ..
"                                                                                         

 کاسیاس :"  په په  عالی   بازی  کرد .                                                                               

ایکر کاسیاس به دفاع از په په پرداخت . وی در مورد بازی با دورتموند گفت :" بهترین دورتموند ممکن را در زمین دیدیم . وقتی 1-1 شد به خوبی جبران کردیم . اما وقتی به نظر می رسید که شرایط تحت کنترل است ، گل خوردیم . " 
وی در مورد اشتباه بزرگ په په گفت :" راستش روی آن صحنه بدشانسی آوردیم . لو دادن په په منجر به گل شد اما نباید قضاوت کرد . په په عالی بازی کرد ، نباید فقط به گل اول نگاه کرد . او در دفاع خیلی خوب بود و در ضربات ایستگاهی به خوبی سر زد . آنها از مشکل دفاع چپ ما استفاده کردند و بارها ضربه زدند . "
وی در مورد بازی برگشت در برنابئو گفت :" درست است که بازی برگشت خیلی مهم خواهد بود و حیاتی است که سه امتیاز را بگیریم و دوباره صدرنشین گروه شویم . 
"

mohammad بازدید : 65 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

مورینیو پس از بازی رئال مادرید و سیتی گفت :" راضی کننده نیست اما غم انگیز نیست . باختیم اما ما در یک گروه جدی هستیم ، نه شوخی . راضی نیستیم اما در گروه دوم هستیم . " 
وی در مورد شانسهای تیمش گفت :" ما شش امتیاز داریم . دو بازی در خانه داریم و می توانیم امتیازات لازم برای صعود به مرحله یک چهارم را در این بازیها کسب کنیم . " 
مورینیو در مورد هواداران بورسیا گفت :" هواداران در این جا با ادب و آرام هستند . بدون هیچ خشونت اضافه ای کار می کنند . چنین جوی را دوست داریم . " 
مربی ستوبالی در مورد بازی نیز گفت :" به بازیکنانم گفته بودند که از حریف توپربایی کنند و گل بزنند . این اتفاق هم افتاد . می دانستیم که در بازی سرعتی می توانیم فضا پیدا کنیم . فشار و عدم تعادل زیاد است . موقعیت زیادی نداشتیم و خلاقیت ما کم بود . "

mohammad بازدید : 54 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو در چمپیونزلیگ خوش درخشیده است . بازیکن پرتغالی در سه بازی مقابل سیتی ، آژاکس و دورتموند گلزنی کرده تا با پنج گل ، آقای گل چمپیونزلیگ شود . 
این هفتمین بازی پیاپی است که ستاره پرتغالی گل می زند . آخرین باری که گل نزد مقابل سویا بود . وی همچنین برای اولین بار در عرصه باشگاهی در آلمان گل زد .

 

رونالدو تو گروه مرگ ( قهرمان لیگ های آلمان ، انگلیس ، هلند ) : 3 بازی ، 5 گل

مسی تو گروه زپرتی ( تیم هایی از روسیه و اسکاتلند ! ) : 3 بازی ، 2 گل

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,037
  • بازدید کلی : 18,266
  • لالیگا